4.8
gebaseerd op 18 reviews

Great and comfortable.Will come again. Guys now to do their job.

Emilio - 8 maanden geleden

Nice shop,very good vibe,friendly staff.

Radu - 8 maanden geleden

Great! Atmosphere is good, clean and nice. Barbers are professional. Will go again.

Emilio - 8 maanden geleden

Top kapper top locatie super vriendelijk voor kinderen

Matthijs - 9 maanden geleden

Top geknipt.. leuke sfeer.. vriendelijk voor kinderen

Matthijs - 9 maanden geleden

TOP !, dit is de Beste van Spijkenisse & omstreken !@

Willem - ongeveer een jaar geleden
Wesley - ongeveer 3 jaar geleden

Geweldige barber, ik ben weer helemaal fresh fresh 😊😊

Mustafa - ongeveer 6 jaar geleden