Gezellige sfeer, lichtelijk hectisch maar deed niet af aan de knipbeurt!
Thijs
-
24 dagen geleden
Altijd goed hier, welke Barber je ook helpt
Ronald
-
3 maanden geleden
Davi
-
3 maanden geleden
Heel tevreden
Luciano
-
4 maanden geleden
gezellig gepraat tijdens de scheerbeurt
Richard
-
4 maanden geleden
matej
-
5 maanden geleden
Prima knipbeurt, Pedro neemt wel ruim zijn tijd.
Milan
-
6 maanden geleden
----------------------------------------
Milan
-
6 maanden geleden
best guys in spijkenisse. i highely reccomend!
Emilio
-
7 maanden geleden
Ervaring is top
Roberto
-
8 maanden geleden