4.8
gebaseerd op 18 reviews

Gezellige sfeer, lichtelijk hectisch maar deed niet af aan de knipbeurt!

Thijs - 24 dagen geleden

Altijd goed hier, welke Barber je ook helpt

Ronald - 3 maanden geleden
Davi - 3 maanden geleden

Heel tevreden

Luciano - 4 maanden geleden

gezellig gepraat tijdens de scheerbeurt

Richard - 4 maanden geleden
matej - 5 maanden geleden

Prima knipbeurt, Pedro neemt wel ruim zijn tijd.

Milan - 6 maanden geleden

----------------------------------------

Milan - 6 maanden geleden

best guys in spijkenisse. i highely reccomend!

Emilio - 7 maanden geleden

Ervaring is top

Roberto - 8 maanden geleden